Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd overgangsvindu sommer 2025
(04-08-2025, 12:38 PM)Leksa Skreiv: Hvordan er det med Bitri? 
Han er vel i Ungarn. 
Vet ikke hvordan han gjør det men han spiller vel fast. 
Hvis noen betaler greit så løser vi vel opp en plass.

Det løser ikke opp noen plass å selge Bitri. Han er på utlån og derfor ikke registrert i troppen, så da teller han ikke med på utenlandskvota heller.

Men regner med at han selges til sommeren, ja.
Svar
I følge den informasjonen jeg har, har Rijks noen øyne på ham fra de engelske minorligaene. Ambina har mange øyne på ham, spesielt fra Holland, Belgia og Frankrike, etter nylige opptredener i pressen, enda mer.

Vi har mange øyne på Postnord og OBOS, så vidt jeg vet. Når jeg så på de første rundene, var jeg ikke særlig spent, for å være ærlig. Egersund har det beste talentet, for å være ærlig, men jeg har ikke sett noen store spillere som er klare for å spille i en bedre liga.
Svar
(04-08-2025, 12:57 PM)mestah Skreiv:
(04-08-2025, 12:38 PM)Leksa Skreiv: Hvordan er det med Bitri? 
Han er vel i Ungarn. 
Vet ikke hvordan han gjør det men han spiller vel fast. 
Hvis noen betaler greit så løser vi vel opp en plass.

Det løser ikke opp noen plass å selge Bitri. Han er på utlån og derfor ikke registrert i troppen, så da teller han ikke med på utenlandskvota heller.

Men regner med at han selges til sommeren, ja.
Ok. Takk for svar.
Svar
Ser man på Bitiri sine 15 siste kamper så har han spilt 90 min i 12 av dem, sittet hele kampen på benken en gang, spilt ett minutt en gang og spilt en omgang en gang.
Så da kan man vel kalle han temmelig fast.
I høst snakket de om at han var en av ligaens beste spillere, om han er det fortsatt eller har tapt seg aner jeg ikke.
Låneavtalen går ut 30 juni, så har de vel opsjon på kjøp.
https://www.transfermarkt.com/eneo-bitri...erein/6055

Jeg tviler på at vi får noe særlig med kroner for han, han er vel sammen med Ofkir en av de som har blitt sett på som grunnen til kollapsen vår i 2023 og som ikke ville gå ned i lønn eller spille i første div for å få oss opp. Jeg kan ta feil, men det virket som det ikke var veldig god stemning mellom han og klubben eller kanskje resten av troppen.

Så jeg tipper han ikke ønsker seg tilbake hit i juli og at han ikke er ønsket tilbake hit i juli. Det vet garantert klubben han er i så våre muligheter til å presse opp prisen hvis de sier nei takk til opsjonen, men legger inn et lavt bud, den er nok temmelig begrenset. Men vi får se.

Det er synd, for som spiller tror jeg han kunne vært god nok og det i posisjon der vi har lite bredde.
Svar
(04-08-2025, 01:23 PM)Bohem33 Skreiv: Ser man på Bitiri sine 15 siste kamper så har han spilt 90 min i 12 av dem, sittet hele kampen på benken en gang, spilt ett minutt en gang og spilt en omgang en gang.
Så da kan man vel kalle han temmelig fast.
I høst snakket de om at han var en av ligaens beste spillere, om han er det fortsatt eller har tapt seg aner jeg ikke.
Låneavtalen går ut 30 juni, så har de vel opsjon på kjøp.

Jeg tviler på at vi får noe særlig med kroner for han, han er vel sammen med Ofkir en av de som har blitt sett på som grunnen til kollapsen vår i 2023 og som ikke ville gå ned i lønn eller spille i første div for å få oss opp. Jeg kan ta feil, men det virket som det ikke var veldig god stemning mellom han og klubben eller kanskje resten av troppen.

Så jeg tipper han ikke ønsker seg tilbake hit i juli og at han ikke er ønsket tilbake hit i juli. Det vet garantert klubben han er i så våre muligheter til å presse opp prisen hvis de sier nei takk til opsjonen, men legger inn et lavt bud, den er nok temmelig begrenset. Men vi får se.

Det er synd, for som spiller tror jeg han kunne vært god nok og det i posisjon der vi har lite bredde.
Javel. Da gikk det fra å ville flytte permanent til Norge til å svikte klubben. Få’n ut.
Svar
(04-08-2025, 01:23 PM)Bohem33 Skreiv: Ser man på Bitiri sine 15 siste kamper så har han spilt 90 min i 12 av dem, sittet hele kampen på benken en gang, spilt ett minutt en gang og spilt en omgang en gang.

De siste kampene er på bunnen, ikke på toppen. Han har knapt spilt fotball i 2025.
Svar
(04-08-2025, 02:27 PM)kaktus Skreiv: De siste kampene er på bunnen, ikke på toppen. Han har knapt spilt fotball i 2025.

Kan jo hende at de må kjøpe han hvis han spiller et visst antall kamper. Eller så er det bare noen som er bedre. Det er jo ikke så mye taktiske bytter på stopperplassen.
Svar
(04-08-2025, 02:27 PM)kaktus Skreiv:

De siste kampene er på bunnen, ikke på toppen. Han har knapt spilt fotball i 2025.

Oi, visst faen har du rett. Det var ikke fult så lystig lesing på hans vegne nei. 
7 minutter på de siste 11 kampene var ikke mye å skryte av nei 
Da er han ute av laget da. 

Folk med bedre oversikt enn meg får svare på om ryktene jeg gjenga er sanne eller urettferdige. 
Men uansett tviler jeg på at Bitiri får navnet sitt skrevet med gullskrift i våre historiebøker 

Men det er klart at dersom han ikke får spille så er det vel enda mer tvilsomt om de benytter seg av opsjonen så da kan vi risikere å få han hjem og måtte ta stilling til om han bør ha en av de frie plassene eller ikke. Det går selvsagt an å prøve å låne han ut igjen så får man se om noen er interessert da. 

--
Noe helt annet. Jeg leste på et annet forum at klubben skriver på X at Pallas og Hedenstad er klare for kamp onsdag. 
Stemmer det? 
Jeg har deaktivert kontoen min på X så jeg får ikke sjekka selv, men om noen andre vet noe så er det langt mer interessant for meg enn Bitiri. 
Så får jeg beklage at det er rykter om egene spillere skal inn i troppen til neste kamp og ikke rykter om spillere som skal ut eller inn av klubben neste overgangsvindu.

(04-08-2025, 02:51 PM)NilsDN Skreiv:
(04-08-2025, 02:27 PM)kaktus Skreiv: De siste kampene er på bunnen, ikke på toppen. Han har knapt spilt fotball i 2025.

Kan jo hende at de må kjøpe han hvis han spiller et visst antall kamper. Eller så er det bare noen som er bedre. Det er jo ikke så mye taktiske bytter på stopperplassen.

Det kan hende at de ikke bruker han for ikke å utløse en sånn klausul, men om man teller antall kamper han er involvert i så er det rart at han har så mange kamper med få minutter. 

Han har tre kamper der han har spilt ett minutt, en der han har spilt to min og en der han har spilt tre min totalt 8 min fordelt på 5 kamper.
Svar
(04-08-2025, 02:54 PM)Bohem33 Skreiv: Noe helt annet. Jeg leste på et annet forum at klubben skriver på X at Pallas og Hedenstad er klare for kamp onsdag. 
Stemmer det? 
Jeg har deaktivert kontoen min på X så jeg får ikke sjekka selv, men om noen andre vet noe så er det langt mer interessant for meg enn Bitiri. 
Så får jeg beklage at det er rykter om egene spillere skal inn i troppen til neste kamp og ikke rykter om spillere som skal ut eller inn av klubben neste overgangsvindu.

Klubbens svar på spørmål om status på de tre nevnte: "Det skal vi fikse.Pallas er i slag, det samme gjelder Hedenstad. Viní løper fort."
Svar
(04-08-2025, 02:54 PM)Bohem33 Skreiv: Men det er klart at dersom han ikke får spille så er det vel enda mer tvilsomt om de benytter seg av opsjonen så da kan vi risikere å få han hjem og måtte ta stilling til om han bør ha en av de frie plassene eller ikke. Det går selvsagt an å prøve å låne han ut igjen så får man se om noen er interessert da. 

Svaret på det vet vi vel allerede. Han er neppe en spiller vi ønsker å beholde.

Hvis vi kan få noen som dekker lønna hans frem til neste sommer er det bra. Hvis vi i tillegg kan få noen kroner for han er det enda bedre.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 5 Gjest(er)