Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd overgangsvindu sommer 2025
Jeg mener vi bør gå etter 2 spisser faktisk.
Bo Hegland på Moss er en ung, strålende spiss som er en av hovedgrunnene til at Moss er så gode for tiden. Helt naturlig steg for ham å komme til oss.
Hvis Sæther kommer i tillegg har vi plutselig et angrep det lukter svidd av.

Og Pallas må få spille. Om det er å flytte opp Vinicius til vingen så gjør vi det.
Om han må flyttes over til høyre back så gjør vi det.

Om vi ikke gjør dette er Vålerenga pr.definisjon helt ræva på spillerlogistikk. Henter to stk som kun kan spille venstreback istedenfor en som kan styrke laget ellers på banen.
Svar
(Igår, 10:13 AM)Thorstein Skreiv: Jeg mener vi bør gå etter 2 spisser faktisk.
Bo Hegland på Moss er en ung, strålende spiss som er en av hovedgrunnene til at Moss er så gode for tiden. Helt naturlig steg for ham å komme til oss.
Hvis Sæther kommer i tillegg har vi plutselig et angrep det lukter svidd av.

Og Pallas må få spille. Om det er å flytte opp Vinicius til vingen så gjør vi det.
Om han må flyttes over til høyre back så gjør vi det.

Om vi ikke gjør dette er Vålerenga pr.definisjon helt ræva på spillerlogistikk. Henter to stk som kun kan spille venstreback istedenfor en som kan styrke laget ellers på banen.

Vinicius var nok ikke en planlagt signering, men mer en mulighet som plutselig dukket opp pga det trøbbelet i Sverige med arbeidstillatelse. Når den muligheten da dukket opp skjønner jeg at man tok den selv om vi hadde Pallas fra før.
Svar
(Igår, 09:17 AM)NilsDN Skreiv: Er sikkert litt repeterende. Men de må kutte ut alt som ikke er klar fordel for Eliteserielaget. På den måten får de ned underskudd på drift, som betyr at spillersalg gir oss penger å bruke på erstattere.

Vi kan ikke bygge opp akademier eller noe annet hvis planen er å betale for deg med å svekke laget. Det er kun det Eliteserielaget tjener av penger på annen måte som kan brukes på sånt. Så kort og godt så må enten faste inntekter opp. Eller så må utgifter ned. Begge deler fullt mulig, det siste er enklere. Det vi gjør nå er i pisse i buksa for å holde varmen. Tredje mulighet er at Trøim bidrar med mer, fast over tid, sånn at de får forutsigbarhet.

Og vi trenger en helt ny avtale med Trøim eller andre. Intensjonen opprinnelig var at investorer skulle finansiere spillerkjøp, mens klubben skulle lønne dem. Dette er snudd helt på hodet der klubben, gjennom salg, finansiere kjøpene. Mens investoren må dekke driften.

Kan jo lure på om de akademipengene kunne vært brukt annerledes. Andre laget ligger an til å rykke ned til nivå 5. Og det nivået tipper jeg hadde klart uten Norges feteste akademi
Svar
Belgiske Charleroi ønsker Jakob Napoleon Romsaas (21) og har nå lagt 15 millioner på bordet.
Svar
(Igår, 02:06 PM)Trasskuken Skreiv: Kan jo lure på om de akademipengene kunne vært brukt annerledes. Andre laget ligger an til å rykke ned til nivå 5. Og det nivået tipper jeg hadde klart uten Norges feteste akademi

Ja, akkurat det er så dårlig at det er flaut. Er en del som ikke går på skinner hos oss.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: Kroken, 13 Gjest(er)