Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd overgangsvindu sommer 2025
Tydeligvis bare et dumt rykte. Men jeg ble skikkelig sint et øyeblikk.

Men det ville ikke overraske meg siden de vil at de beste unge norske talentene skal verdsettes og selges.
Svar
(04-13-2025, 08:01 PM)Oldtimer Skreiv: Er prinsipielt motstander av å hente gamle helter.
Men hvis vi har sjansen til å signere Joshua King i sommervinduet er det bare å slå til.
Både Brajanac og Rijks må bort ved første mulige anledning.

Mr. King har i tidligere intervjuer, sagt at han aldri skal spille for Enga, men det hadde vært kult dersom han ombestemte seg.
Svar
(Igår, 05:11 AM)ForrestGump Skreiv:
(04-13-2025, 08:01 PM)Oldtimer Skreiv: Er prinsipielt motstander av å hente gamle helter.
Men hvis vi har sjansen til å signere Joshua King i sommervinduet er det bare å slå til.
Både Brajanac og Rijks må bort ved første mulige anledning.

Mr. King har i tidligere intervjuer, sagt at han aldri skal spille for Enga, men det hadde vært kult dersom han ombestemte seg.
Vet han tidligere har sagt det grunnet plasten vi spiller på, men nå kunne han plutselig tenkt seg å spille for oss. 
Sjekk podcasten «Bakrommet» på NRK.

Vi har heldigvis kommet til fornuft når det gjelder slike overganger. Å hente gamle kjeks er bare tull.
Svar
Jeg har mer tro på at vi henter Bård Finne tilbake enn King.
Det har vært rykter om Finne før og vi var i følge dem ganske nærme å signere han i forrige vindu.
Han er fullstendig ute i kulden i Brann, men han er ingen Illic light type.
Når det er sagt tror jeg både Sæter og Finne kunne hatt suksess her og fått fart på angrepet vårt igjen og at ingen av dem er helt utenkelige signeringer med tanke på at Sæter er langt bak i rekka i sin klubb og at Finne garantert er misfornøyd med spilletiden han nå får i Brann.
Svar
(Igår, 10:35 AM)Bohem33 Skreiv: Jeg har mer tro på at vi henter Bård Finne tilbake enn King.
Det har vært rykter om Finne før og vi var i følge dem ganske nærme å signere han i forrige vindu.
Han er fullstendig ute i kulden i Brann, men han er ingen Illic light type.
Når det er sagt tror jeg både Sæter og Finne kunne hatt suksess her og fått fart på angrepet vårt igjen og at ingen av dem er helt utenkelige signeringer med tanke på at Sæter er langt bak i rekka i sin klubb og at Finne garantert er misfornøyd med spilletiden han nå får i Brann.
Hvis Finne var aktuell er jeg overrasket. Ikke en typisk Bakke-spiss vel.
Svar
Jeg har faktisk litt tro på at vi går for King jeg da. Til tross for alder og sånt så holder han det gående i Frankrike. Kontrakten går ut i sommer og det er vel nå eller aldri. Det spørs jo litt hva han kommer som. Forsvarer helt sikkert en plass i troppen og i laget, men hvis vi forventer mirakler så blir vi sikkert skuffa. Klarer vi King OG en annen spiss inn i sommer så har ikke jeg noe mot det.
Svar
(Igår, 11:39 AM)NilsDN Skreiv: Jeg har faktisk litt tro på at vi går for King jeg da. Til tross for alder og sånt så holder han det gående i Frankrike. Kontrakten går ut i sommer og det er vel nå eller aldri. Det spørs jo litt hva han kommer som. Forsvarer helt sikkert en plass i troppen og i laget, men hvis vi forventer mirakler så blir vi sikkert skuffa. Klarer vi King OG en annen spiss inn i sommer så har ikke jeg noe mot det.

Ser ut som han har spilt en del i Frankrike i år faktisk. Men med King føler jeg det kan være veldig enten eller. Han må virkelig ønske å komme tilbake, gå kraftig ned i lønn, og samtidig være en leder i klubben - som går foran som en mønsterproff og setter standarden i treningsarbeidet. Jeg vet ikke om han er villig til å gjøre det. 

Dette er også en overgang som fort kan koste oss mye, også blir han fort skadet eller egentlig er litt mett på fotballen. Han blir fort stjerna i klubben om han kommer tilbake, og hvis han da ubevisst er litt mett så påvirker det fort de andre også.
Svar
Carew tilbake til VIF Vol. 2..neida-joda.
Vi bør ikke hente King. Han sto over landskamp mot Færøyene grunnet han var redd for å skade ryggen.
Dette er evt dårlig butikk og tror heller ikke det skjer.
Svar
(Igår, 11:51 AM)mestah Skreiv:
(Igår, 11:39 AM)NilsDN Skreiv: Jeg har faktisk litt tro på at vi går for King jeg da. Til tross for alder og sånt så holder han det gående i Frankrike. Kontrakten går ut i sommer og det er vel nå eller aldri. Det spørs jo litt hva han kommer som. Forsvarer helt sikkert en plass i troppen og i laget, men hvis vi forventer mirakler så blir vi sikkert skuffa. Klarer vi King OG en annen spiss inn i sommer så har ikke jeg noe mot det.

Ser ut som han har spilt en del i Frankrike i år faktisk. Men med King føler jeg det kan være veldig enten eller. Han må virkelig ønske å komme tilbake, gå kraftig ned i lønn, og samtidig være en leder i klubben - som går foran som en mønsterproff og setter standarden i treningsarbeidet. Jeg vet ikke om han er villig til å gjøre det. 

Dette er også en overgang som fort kan koste oss mye, også blir han fort skadet eller egentlig er litt mett på fotballen. Han blir fort stjerna i klubben om han kommer tilbake, og hvis han da ubevisst er litt mett så påvirker det fort de andre også.

Ja, jeg var også betydelig mer skeptisk helt til jeg så at han faktisk er tilnærma fast i laget.

King er jo ikke så dum at han ikke skjønner det der. Han kommer jo ikke hit for å tjene penger. Han driver gratis fotballskole for unger på østkanten sammen med Zuccarellostiftelsen og skjønner jo at han ikke skal ødelegge statusen med bare å dasse rundt her. Så her er det litt vinn-vinn. Vålerenga kan bidra litt til fotballskolene hans og han kan bidra litt i klubben. 

https://www.vg.no/sport/i/0VGg56/joshua-...t-er-mulig
Svar
Ola Kamara, ble hyllet av trenerne våre for sin profesjonalitet og at han alltid ga alt på trening i fjor selv om han sjelden fikk spille.

3 mål 3 assist fikk han i Obos og 711 minutter på banen gjennom en hel sesong.

Han har 83 mål på 173 kamper i MLS.

Og han er "bare" 35 og hadde vel ingen voldsomme skader i fjor heller.
Hvordan er det mulig?

Flott fyr for all del, men som overgang må det kunne karakteriseres som en flopp at han ikke fikk til mer på nivå to.

Det gjør at man blir litt skeptisk til å hente gamle helter som King.

King er to år yngre, han har lavere skåringssnitt, men spilt i bedre ligaer (PL mot MLS)

Gøy om han kommer, og jeg har full tillit til at speiderne våre tar en vurdering på om det er lurt. Men det hadde overrasket meg pga kunstgresset
Han ville jo heller trene på Nadderud enn her for fem år siden
https://sportsbibelen.no/joshua-king-ska...rie-klubb/

Så er det bra at noen tar over arven etter Carew med å ryktes inn her igjen og igjen

King er jo en gammal kjenning på feltet

https://www.nettavisen.no/artikkel/king-...3422789443

https://sporten.com/joshua-king-slipper-...valerenga/

https://www.eurosport.no/fotball/em-kval...tory.shtml
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)