Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd overgangsvindu sommer 2025
(05-22-2025, 03:36 PM)papajoao Skreiv: Slik Ambina har spilt, vil det være veldig vanskelig for store tilbud å ikke dukke opp for ham om sommeren. Vi må forberede oss på dette også.

Han og Riisnæs er vel de to mest salgbare vi har i øyeblikket. Men jeg tror ingen av dem drar. Da må det i så fall være snakk om så store bud at vi rett og slett ikke kan si nei. I 2023 så solgte vi oss til nedrykk og jeg tror ikke helt vi tør ta sjansen på det nå i år.
Svar
Vil tippe at Pallas kanskje selv ønsker seg bort. Ung og landslagsaktuell for Finland.
Han innser vel at Noigeira er et klart førstevalg, og han ønsker nok å være et sted han får spille.
Svar
(05-22-2025, 04:06 PM)Oldtimer Skreiv: Vil tippe at Pallas kanskje selv ønsker seg bort. Ung og landslagsaktuell for Finland.
Han innser vel at Noigeira er et klart førstevalg, og han ønsker nok å være et sted han får spille.

Absolutt. Samtitig så har vi bare lånt han. 

Vi har en kjøpsopsjon, men jeg kan tenke meg den ikke er gratis. Hadde den vært på en veldig lav sum så hadde vi sannsynligvis bare kjøpt han uten å gå veien via et lån.  

Jeg tror at kjøper vi Vinicius så reiser Pallas. Han er såpass god at han ikke bør slite benk her. Og vi er såpass avhengig av at de utenlandske er mer enn bare stallfyll, så det er nok i begges interesse. Spørsmålet er jo også litt når vi må kjøpe Vinicius. Det er jo naturlig at det er noe vi må ta stilling til mot slutten av lånet hans, som tross alt er hele sesongen, og ikke alt nå i sommer.
Svar
Det er jo plass til Pallas. Det er bare å spille Vinicius på høyre ving og Riisnæs på venstre ving. Bjørdal i midten.
Svar
(Igår, 01:45 AM)ForrestGump Skreiv: Det er jo plass til Pallas. Det er bare å spille Vinicius på høyre ving og Riisnæs på venstre ving. Bjørdal i midten.

Sant det. Bakke og Myhre er alt for konservative som vurderer Vinicius som venstreback og ikke høyreving. Wink
Svar
(Igår, 08:33 AM)NilsDN Skreiv:
(Igår, 01:45 AM)ForrestGump Skreiv: Det er jo plass til Pallas. Det er bare å spille Vinicius på høyre ving og Riisnæs på venstre ving. Bjørdal i midten.

Sant det. Bakke og Myhre er alt for konservative som vurderer Vinicius som venstreback og ikke høyreving. Wink

Har vært inne på det samme selv, men nå kommer forhåpentligvis Thorvaldsen tilbake for fullt, og i tillegg kommer Promise i august,  så da er det forhåpentligvis ikke det store behovet for å bruke Vinicius som ving fremover.
Svar
(Igår, 11:57 AM)Oldtimer Skreiv:

Har vært inne på det samme selv, men nå kommer forhåpentligvis Thorvaldsen tilbake for fullt, og i tillegg kommer Promise i august,  så da er det forhåpentligvis ikke det store behovet for å bruke Vinicius som ving fremover.

Han kan MULIGENS spille venstrekant. Men tror han skal holde seg på venstresiden

Men jeg er enig i at vi bør bytte side på Riisnæs og Sørensen da. Vinicius + Riisnæs på venstresiden vil gi en venstreback, Vinicius, som ønsker å bombe forover. Mens Riisnæs vil foretrekke å gå innover i banen. Riisnæs og Vinicus sammen tror jeg kan være en håndfull å forvare seg mot for en høyreback. 

Da kan Sørensen bevege seg skrått innover i feltet på motsatt side og støtte Brajanac. Og Sørensen er stor nok til å vinne innlegg fra Vinicius han også. Så da blir høyresiden en kontringsside, som den var med Jones i fjor. Mens venstresiden vår blir kreativitet. En motstander som styrker sin egen høyreside i forsvar skaper rom for Sørensen på deres venstre, vår høyreside.
Svar
(11 timer siden)NilsDN Skreiv:
(Igår, 11:57 AM)Oldtimer Skreiv:

Han kan MULIGENS spille venstrekant. Men tror han skal holde seg på venstresiden

Men jeg er enig i at vi bør bytte side på Riisnæs og Sørensen da. Vinicius + Riisnæs på venstresiden vil gi en venstreback, Vinicius, som ønsker å bombe forover. Mens Riisnæs vil foretrekke å gå innover i banen. Riisnæs og Vinicus sammen tror jeg kan være en håndfull å forvare seg mot for en høyreback. 

Da kan Sørensen bevege seg skrått innover i feltet på motsatt side og støtte Brajanac. Og Sørensen er stor nok til å vinne innlegg fra Vinicius han også. Så da blir høyresiden en kontringsside, som den var med Jones i fjor. Mens venstresiden vår blir kreativitet. En motstander som styrker sin egen høyreside i forsvar skaper rom for Sørensen på deres venstre, vår høyreside.

Vinicius er da alt for statisk i forhold til hva som etterlyses på kantene her inne? Han trives jo best stillestående. Utfordrer sjelden i fart. Veldig dyktig teknisk, men det er ganske stor forskjell på å utfordre en ving kontra en back.
Svar
Jeg tror Vinicius er venstreback jeg. Men jeg tror jo også at han og Riisnæs på samme side hadde fungert bra. Tror også at Sørensen hadde blitt bedre av å ta Jones rollen. Og jeg tror Brajanac hadde blitt bedre av å få mer støtte av Sørensen.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 8 Gjest(er)